عوارض کرم گوری | کرم گوری :: کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری, کرم گوری اصل, خرید کرم گوری, گوری, گوری اصل, صابون گوری, خرید صابون گوری اصل, کرم و صابون گوری, خرید کرم و صابون گوری, روش استفاده از کرم گوری, کرم گوری اصلی

کرم گوری - کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری

پکیج کرم و صابون گوری اصل و اورجینال

کرم گوری، یک کرم گیاهی فوق العاده با ویژگی سفید و روشن کنندگی، و همچنین خاصیت ضد جوش و از بین برنده لک های پوست نیز می باشد

خانم ها یا حتی آقایانی که دارای لک های تیره بر روی پوست خود می باشند می توانند

 با استفاده از این کرم(کرم گوری)، از شر لک و جوش های صورت خود در مدت کوتاهی درها شوند. مدت زمان تاثیر گذاری این کرم تقریبا یک هفته می باشد

کرم گوری اصل

توضیحات پکیج صابون و کرم گوری اصل:

کرم گوری شامل عصاره گیاه آلوئه ورا و میوه آواکادو بوده که همین نشان دهنده طبیعی و گیاهی بودن بودن آن است.

عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده مواد آرایشی جهان، از آن برای افزایش خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این گیاه، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد. که پس از مدتی استفاده آثار مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

خرید کرم گوری

نحوه عملکرد کرم گوری بدین صورت بوده که با برداشتن لایه ای خیلی سطحی از روی پوست،

باعث پاکسازی سطح پوست از سلولهای مرده و آسیب دیده می شود همچنین مواد آمینه موجود در کرم گوری، روند کلاژن سازی پوست

را افزایش داده و بخاطر داشتن خاصیت الاستیسیته، باعث افزایش خاصیت کش سانی و طراوت پوست می شود. مناسب تمامی پوست ها بوده و ضد حساسیت می باشد

گوری

پکیج کرم گوری به همراه صابون آن ارسال خواهد شد. و نحوه استفاده از آن به روش زیر پیشنهاد میگردد:

معمولا دو بار در روز استفاده کنید، ابتدا صورت خود را شسته و مقداری از کرم گوری بر روی آن بمالید، پس از دو تا سه ساعت و یا هرزمان که خواستید با استفاده از صابون گوری صورت خود را بشویید. در مدت کوتاهی شاهد اثرگذاری کرم گوری خواهید بود.

توجه نمایید که از ماساژ دادن و مالش زیاد پوست خودداری کنید.

کرم گوری اصل

خرید کرم گوری اصل

بدون شک، یکی از بهترین محصولاتی که برای روشن و سفید شدن پوست تاکنون تولید شده کرم گوری می باشد،

با مصرف روزانه این محصول، و در یک بازه زمانی کوتاه، می توانید شاهد اعجاز آن بر روی پوست خود باشید

پس از مصرف یک دوره کوتاه مدت از این کرم، به بخوبی روشن و سفید شدن پوست صورت و دستهای خود را درک خواهید کرد.

خرید صابون گوری اصل

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

عوارض کرم گوری

عوارض کرم گوری

عوارض کرم گوری

اگر تاکنون از کرم گوری استفاده نکرده اید، و اگر نگران این هستید که آیا پس از استفاده از این کرم آیا عوارضی خواهد داشت یا خیر، در این پست از تجربیات استفاده کنندگان گوری برای شما خواهیم نوشت.

کرم گوری یک کرم پاکستانی بوده که طبق بروشور موجود در آن شامل مواد گیاهی و همچنین عصاره گیاه آلئوه را می باشد. این کرم که معمولا به همراه صابون گوری عرضه می شود برای از بین بردن لک های و جوش ها و… استفاده می شود. مشتریانی که تاکنون از این کرم استفاده کرده اند همگی از آن راضی بوده اند. این کرم در طی مدت هفت تا ده روز تاثیر گذار بوده و آثار آن مشهود است. اگر از عوارض کرم گوری نگران هستید، تاکنون هیچ گونه عوارضی در اثر استفاده از این کرم اعلام نشده. برای استفاده از کرم گوری پیشنهاد میشود شب قبل از خواب و یا صبح از کرم به صورت خود زده و بعد از چند ساعت با صابون آن را بشویید. با توجه به نوع پوست خود میتوانید روش های دیگر را بر اساس نوع پوستتان استفاده کنید.

مواظب نسخه های تقلبی کرم گوری باشید که اخیرا به شدت زیاد شده است، کرم گوری اصل دارای هولوگرام دایره ای شکل با حرف G وسط آن می باشد و همچنین در صورتی که در زاویه نور به روی کارتن نگاه کنید شاهد انعکاس نوارهای دررخشان شبیه نخ اسکناس کاغذی خواهید بود. کرم گوری عرضه شده در این فروشگاه با تضمین اصالت کالا ارسال می شود.

[ مطالب مرتبط با این موضوع ]

به اشتراک بگذارید »
فیسبوک گوگل پلاس توییتر فیس نما کلوب


نظرات و دیدگاه کاربران عوارض کرم گوری

  1. آزی گفت:

    سلام
    من بطور خیلی اتفاقی با این کرم آشنا شدم پوست صورت من سفید منتهی با لک های بسیار تیره روی گونه ها بود به طوری که پوستم خیلی کدر و تیره جلوه میداد بعد یک هفته استفاده از این کرم بطور معجزه آسایی تمام لک های من کم رنگ شد و به مرور طی یک ماه کامل از بین رفت به جز از بین رفتن لک های پوستم سفت و کشیده تر شد و شاید واستون غیر قابل باور بشه که حتی چین های ریز زیر چشمم هم از بین رفت من خیلی خیلی از این محصول راضی ام ولی حس میکنم مدام باید استفاده بشه چون الان حدود ۲ هفته ای هست که کرمم تموم شده لکه های بسیار کم رنگ روی صورتم پیدا شده البته نسبت به قبل اصلا قابل مقایسه نیست،ولی باز هم خدا رو شکر انقدر من دکتر پوست رفتم و پول دارو و کرم دادم هیچ کدوم به اندازه این کرم جواب گو نبود .همین امروز هم یکی دیگه از همون کرم رو سفارش دادم امیدوارم زودتر به دستم برسه.ممنون از شما که دسترسی به این محصول رو واسمون محیا کردین.

  2. منیر گفت:

    سلام یکی از اقوام نزدیک این کرم رو به من پیشنهاد داد واقعا عالیه عالیهههههههه توصیه میکنم حتما امتحان کنین محاله جواب نگیرین.
    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *