نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی | کرم گوری :: کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری, کرم گوری اصل, خرید کرم گوری, گوری, گوری اصل, صابون گوری, خرید صابون گوری اصل, کرم و صابون گوری, خرید کرم و صابون گوری, روش استفاده از کرم گوری, کرم گوری اصلی

کرم گوری - کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری

پکیج کرم و صابون گوری اصل و اورجینال

کرم گوری، یک کرم گیاهی فوق العاده با ویژگی سفید و روشن کنندگی، و همچنین خاصیت ضد جوش و از بین برنده لک های پوست نیز می باشد

خانم ها یا حتی آقایانی که دارای لک های تیره بر روی پوست خود می باشند می توانند

 با استفاده از این کرم(کرم گوری)، از شر لک و جوش های صورت خود در مدت کوتاهی درها شوند. مدت زمان تاثیر گذاری این کرم تقریبا یک هفته می باشد

کرم گوری اصل

توضیحات پکیج صابون و کرم گوری اصل:

کرم گوری شامل عصاره گیاه آلوئه ورا و میوه آواکادو بوده که همین نشان دهنده طبیعی و گیاهی بودن بودن آن است.

عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده مواد آرایشی جهان، از آن برای افزایش خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این گیاه، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد. که پس از مدتی استفاده آثار مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

خرید کرم گوری

نحوه عملکرد کرم گوری بدین صورت بوده که با برداشتن لایه ای خیلی سطحی از روی پوست،

باعث پاکسازی سطح پوست از سلولهای مرده و آسیب دیده می شود همچنین مواد آمینه موجود در کرم گوری، روند کلاژن سازی پوست

را افزایش داده و بخاطر داشتن خاصیت الاستیسیته، باعث افزایش خاصیت کش سانی و طراوت پوست می شود. مناسب تمامی پوست ها بوده و ضد حساسیت می باشد

گوری

پکیج کرم گوری به همراه صابون آن ارسال خواهد شد. و نحوه استفاده از آن به روش زیر پیشنهاد میگردد:

معمولا دو بار در روز استفاده کنید، ابتدا صورت خود را شسته و مقداری از کرم گوری بر روی آن بمالید، پس از دو تا سه ساعت و یا هرزمان که خواستید با استفاده از صابون گوری صورت خود را بشویید. در مدت کوتاهی شاهد اثرگذاری کرم گوری خواهید بود.

توجه نمایید که از ماساژ دادن و مالش زیاد پوست خودداری کنید.

کرم گوری اصل

خرید کرم گوری اصل

بدون شک، یکی از بهترین محصولاتی که برای روشن و سفید شدن پوست تاکنون تولید شده کرم گوری می باشد،

با مصرف روزانه این محصول، و در یک بازه زمانی کوتاه، می توانید شاهد اعجاز آن بر روی پوست خود باشید

پس از مصرف یک دوره کوتاه مدت از این کرم، به بخوبی روشن و سفید شدن پوست صورت و دستهای خود را درک خواهید کرد.

خرید صابون گوری اصل

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی

این کرم که یکی از کرم های معروف است هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده میکنند، در گذشته یکی از راه های تشخیص کرم اصل از تقلبی تفاوت جلد و رنگ آنها بود، اما اخیرا نمونه تقلبی  را کاملا شبیه به اصلی ساخته اند که تنها تفاوت های اندکی با هم دارند که حتی از روی قوطی و جلد افراد مبتدی به راحتی نمیتوانند کرم گوری اصلی را از تقلبی جدا کنند.

اگر پیرامون این مطلب توضیحات بیشتری نیاز دارید میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید که به طور کامل تصاویر آن با توضیحات روش تشخیص درج گردیده است.

توضیحات بیشتر در رابطه با کرم گوری

نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی

نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی

چنانچه قبلا از کرم های دیگر استفاده میکرده اید و اخیرا به جمع گوری دوستان پیوسته اید پیشنهاد میکنیم توضیحات زیر را کامل بررسی کنید و در زمان خرید حتما به رنگ کرم توجه کنید، کرم اصلی دارای رنگی سبزرنگ است، به همین دلیل برخی به آن کرم لجنی هم می گویند، گوری از میوه پاپایا تولید شده و عکس این میوه روی جعبه و کاتالوگ کرم هم وجود دارد.

نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی

در زمان خرید کرم گوری لازم است به این موارد دقت کنید، تا اشتباها کرم های تقلبی را خرید نکنید، سعی کنید به همراه کرم حتما صابون آن را هم تهیه کنید، چرا که صابون گوری تکمیل کننده کرم آن بوده و مکمل یکدیگر هستند. با توجه به اینکه مصرف صابون آن کمتر است میتوان به ازای هر دو کرم یک صابون گوری هم استفاده کرد. کرم اصل گوری دارای تفاوت جزئی و خیلی ریز با تقلبی آن می باشد. این تفاوت ها در دو مورد می باشد که به آنها توجه کنید. نکته اول اینکه کرم گوری تقلبی، خود ماده کرم مقداری شل تر و حالت ماستیدن روی صورت دارد، همچنین خیلی بدبود بوده و بوی بدی از آن به مشام میرسد، ماده کرم گوری اصل مقداری سفت بوده که بوی بد کرم تقلبی را ندارد. و درهنگام استفاده روی صورت شبیه به ماست لم و لوش ( واژه بهتری پیدا نکردم 🙂 دی ) نخواهد شد. علاوه بر نخوه تشخیص بر اساس خود ماده کرم میتوان به قوطی آن هم توجه کرد، قوطی کرم گوری اصل دارای یک آرم به شکل دایره می باشد و خود نوشته گوری با دست کشیدن روی آن متوجه برجستگی علامت روی آن خواهید شد. و در صورتی که در زاویه نور به روی قوطی نگاه کنید دارای نوعی انعکاس نور خواهید بود شبیه به نخ های اسکناس. اما در کرم گوری تقلبی نه از آرم دایره ای شکل خبری است و نه کلمه گوری به صورت برجسته می باشد. پکیج کرم و صابون گوری ارائه شده در این فروشگاه کاملا اصل و اورجینال بوده و در بسته بندی کاملا پلمب عرضه می شود. در صورتی که سوالی در رابطه با نحوه تشخیص اصل و تقلبی آن داشتید در بخش کامنت ها مطرح کنید کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

بعضی از مشتری هایی که با ما تماس میگیرن میگن کرم گوری اصل میخوام و قبلا استفاده کردم و میدونم کدم اصل هست کدوم اصل نیست، همینجا باید بگیم مشتری عزیز، هموطن گرامی اگر اخیرا به جمع مصرف کنندگان کرم گوری پیوسته اید به هیچ وجه نمیتونید تقلبی از اصل را تشخیص بدید.

یکی از دوستان عزیز گفتن من یه بار قبلا از جایی یا کسی گرفتم و استفاده کردم و الان مجدد میخوام سفارش بدم میخوام حتما مثل اون باشه و چون اون جواب داده اصل بوده، ببینید دوستان گرامی اینکه قبلا از کرمی یه بار استفاده کردید و جواب داده دلیل نمیشه حتما اون کرم اصل بوده باشه. اون شرکت های خارجی که اقدام به ساخت نسخه تقلبی گوری کرده اند تمام تلاششون را میکنند که شبیه به اصلش باشه، اگر ظاهر کرم و یا رنگ کرم متفاوت باشه که دیگه اون کرم اصلا گوری نیست. جالبه بدونید شرکت اصلی گوری هرچه قدر تلاش کرد نتونست جلوی شرکت های تقلب کننده مقاومت کنه و در نتیجه قسمت طلایی رنگ پایین جعبه از اوایل اردیبهشت با کمی تغییر همراه کرده که متمایز باشه. البته قطعا شرکت های که اقدام به ساخت نوع تقلبی میکنند همین طرح را هم به زودی بر روی محصولات درجه دو میزنند.

این کرم که از محصولات معروف شرکت بیوتی کرم است سالهاست که در کشورهای مختلف عرضه شده است و پیشنهاد میشود همراه با صابون آن استفاده شود.

صابون گوری

صابون گوری

حجم کرم با جعبه حدود ۳۰ گرم است، که محتویات درون قوطی حدود ۲۰ یا ۱۵ گرم کرم است که میتوان از هر بسته آن حدود ۳۰ تا ۴۰ روز استفاده کرد.

تشخیص کرم اصل از تقلبی برای افرادیکه تازه میخوان از این کرم استفاده کنند به هیچ وجه امکان پذیر نیست. نه از روی هولوگرام، نه از روی رنگ کرم، نه از روی برجستگی ها و… امکان تشخیص اصل بودن کرم برای افرادی که بار اول و دوم است از این کرم خرید میکنند امکان نیست.

جالبه برخی از فروشنده ها اظهار میکنند اگر روی جعبه کرم شماره تلفن درج شده باشه کرم اصلی هست. ما به صراحت اعلام میکنیم این چنین نیست. درج شماره تلفن روی جعبه روی انواع گوری تقلبی هم وجود دارده، البته نوعی از کرم تقلبی هم هست که شماره تلفن درج نشده اما صرف بودن شماره به هیچ وجه دلیلی بر اثبات اصل و یا تقلبی بودن کرم نداره.

اما خانم ها و آقایانی که مدتها هست از کرم و صابون شرکت بیوتی کریم استفاده میکنند تقریبا به راحتی براشون تشخیص نوع اصلی امکان پذیر هست.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن صابون گوری بر خلاف کرم آن بسیار ساده است و حتی افرادیکه بار اول میخواهند از آن استفاده کنند با خواندن توضیحات زیر متوجه تفاوت صابون اصل از تقلبی خواهند شد. اول اینکه صابون تقلبی گوری رنگی به حالت تقریبا زرد یا کرمی تیره است ولی صابون اصل رنگ صابون سفید بوده و به رنگ روشن است.

دومین تفاوت صابون اصل از تقلبی در اندازه صابون ها می باشد. صابون گوری تقلبی کمی کوچکتر از صابون اصلی است.

کرم معجزه صورت گوری

کرم معجزه صورت گوری

کرم گوری اصل را تا چه مدت باید استفاده کرد؟

یکی دیگه از سوالاتی که مهم هست و باید بهش جواب داد اینه که برخی سوال میکنند آیا این کرم برگشت داره؟

جواب هم بله است و هم خیر.

به دلیل اینکه این مورد کاملا به نوع پوست شما ربط داره و همچنین لک ها یا جوش ها و دلیل اصلی آنها، برخی از لک ها ممکنه جای جوش باشه، یا لک های آفتاب سوختگی و… در نتیجه ممکنه برای بعضی موارد برگشت داشته باشه و برای برخی موارد دیگه یکی دو بار استفاده از کرم کفایت کنه.

همچنین دقت کنید پکیج گوری فقط و فقط شامل کرم و صابون هست، برخی فروشنده ها مواردی را روی کرم میگذارند که نه مارک گوری است و نه نیازی به استفاده از آنها. رنگ کرم گوری اصل به رنگ سبز بوده و در تصویر مشخص است و حتی که در کاتالوگ موجود در خود کرم اگر دقت کنید مشاهده خواهید کرد که رنگ آن سبز است، در نتیجه در صورتیکه رنگ کرمی که شما استفاده میکنید سفید باشد آن کرم درجه دو است.

به هیچ وجه کرم اصلی دارای برچسب یا هولوگرامی به نام ” اورجینال” نیست، این برچسب را برخی از فروشنده ها به طور دستی روی آن می چسبانند

[ مطالب مرتبط با این موضوع ]

به اشتراک بگذارید »
فیسبوک گوگل پلاس توییتر فیس نما کلوب


نظرات و دیدگاه کاربران نحوه تشخیص کرم گوری اصل از کرم گوری تقلبی

  1. کریم نقدعلی گفت:

    سلام وقت به خیر – من ۴ عدد فقط کرم میخوام باید چیکار کنم- راهنماییم کنید-شماره من***

  2. سمانه گفت:

    کرم گوری واقعا یکی از کرم های عالی هست. من بار سومه دارم سفارش میدم‌. ایندفعه برای دختر عموم میخوام بگیرم‌. بعد از اینکه من از این کرم استفاده کردم باورش نمیشد چقدر پوست صورتم خوب شده. ممنون برای این کرم خوبتون

  3. مریم گلی گفت:

    من سه تا از این کرم گرفتم. فکر میکردم هولوگرام نداره تقلبیه. ولی بعد فهمیدم بعضی کلاه بردارا عمدا خودشون هولوگرام میچسبونن روش. به کارخونه تولید کننده هم زنگ زدم میگن هولوگرام نداریم ما.

  4. گلشیفته گفت:

    این کرم عالیههههه عالیییی

  5. مریم حسنی گفت:

    سلام. پکیج گوری من رسید. خیلی عالیههه
    قبلا تقبلیش رو از بیرون گرفته بودم خیلی بد بود

  6. فاطمه گفت:

    با سلام من تازه این کرم رو خریداری کردمفقط صابون اون رو میخوام میشه لطفا راهنماییم کنید ممونم

  7. مونا محمدی گفت:

    تشکر از کرم خوبتون.
    گوری واقعا عالی هست با اینکه مدل های تقلبیش هم زیاده ولی همیشه از همین سایت میگیرم خیلی خوبه.
    کاش قیمتش دوباره کاهش پیدا میکرد. اما بازم هرچی باشه گوری ارزشش بیشتر از این قیمت هست. قبلا کلی پول خرج دکتر پوست و… کردم که فایده نداشت ولی گوری خیلی عالی جواب داد

  8. مهدیه گفت:

    درود
    این گوری رو تعریفشو خیلی شنیدم الانم دو روزه دارم استفاده میکنم واقعا باورکردنی نیست از همین دو روزه اول کلی فرق کرده پوستم خیلی عالیه

  9. ماهان گفت:

    اگر در بین بهترین کرم های ضد چروک یا برای لک بین چند مدل مختلف که تست کردم و جوابی نگرفتم بخوام بررسی کنم مطمئنا میگم گوری فوق العاده هست
    حتی کرم های چند میلیونی فرانسوی هم به پای این کرم نمیرسه. به نظر من برای اینکه صورت جوان و لطیفی داشته باشید دکترها فقط پول میگیرن و نسخه های الکی مینویسن. همین کرم رو استفاده کنید سر ۱۰ روز نتیجشو میبینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *