روال زیبای صبحانه با آرایش صورت با کرم | کرم گوری :: کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری, کرم گوری اصل, خرید کرم گوری, گوری, گوری اصل, صابون گوری, خرید صابون گوری اصل, کرم و صابون گوری, خرید کرم و صابون گوری, روش استفاده از کرم گوری, کرم گوری اصلی

کرم گوری - کرم و صابون گوری اصل

کرم گوری

پکیج کرم و صابون گوری اصل و اورجینال

کرم گوری، یک کرم گیاهی فوق العاده با ویژگی سفید و روشن کنندگی، و همچنین خاصیت ضد جوش و از بین برنده لک های پوست نیز می باشد

خانم ها یا حتی آقایانی که دارای لک های تیره بر روی پوست خود می باشند می توانند

 با استفاده از این کرم(کرم گوری)، از شر لک و جوش های صورت خود در مدت کوتاهی درها شوند. مدت زمان تاثیر گذاری این کرم تقریبا یک هفته می باشد

کرم گوری اصل

توضیحات پکیج صابون و کرم گوری اصل:

کرم گوری شامل عصاره گیاه آلوئه ورا و میوه آواکادو بوده که همین نشان دهنده طبیعی و گیاهی بودن بودن آن است.

عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده مواد آرایشی جهان، از آن برای افزایش خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این گیاه، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد. که پس از مدتی استفاده آثار مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

خرید کرم گوری

نحوه عملکرد کرم گوری بدین صورت بوده که با برداشتن لایه ای خیلی سطحی از روی پوست،

باعث پاکسازی سطح پوست از سلولهای مرده و آسیب دیده می شود همچنین مواد آمینه موجود در کرم گوری، روند کلاژن سازی پوست

را افزایش داده و بخاطر داشتن خاصیت الاستیسیته، باعث افزایش خاصیت کش سانی و طراوت پوست می شود. مناسب تمامی پوست ها بوده و ضد حساسیت می باشد

گوری

پکیج کرم گوری به همراه صابون آن ارسال خواهد شد. و نحوه استفاده از آن به روش زیر پیشنهاد میگردد:

معمولا دو بار در روز استفاده کنید، ابتدا صورت خود را شسته و مقداری از کرم گوری بر روی آن بمالید، پس از دو تا سه ساعت و یا هرزمان که خواستید با استفاده از صابون گوری صورت خود را بشویید. در مدت کوتاهی شاهد اثرگذاری کرم گوری خواهید بود.

توجه نمایید که از ماساژ دادن و مالش زیاد پوست خودداری کنید.

کرم گوری اصل

خرید کرم گوری اصل

بدون شک، یکی از بهترین محصولاتی که برای روشن و سفید شدن پوست تاکنون تولید شده کرم گوری می باشد،

با مصرف روزانه این محصول، و در یک بازه زمانی کوتاه، می توانید شاهد اعجاز آن بر روی پوست خود باشید

پس از مصرف یک دوره کوتاه مدت از این کرم، به بخوبی روشن و سفید شدن پوست صورت و دستهای خود را درک خواهید کرد.

خرید صابون گوری اصل

این پکیج شامل کرم و صابون می باشد

کرم گوری در حال حاضر به همراه صابون کنزه ارسال میگردد

قیمت کرم و صابون گوری اصلی : 215000 هزارتومان

http://cream-goree.ir/wp-content/uploads/2017/01/buy.png

روال زیبای صبحانه با آرایش صورت با کرم

روال زیبای صبحانه با آرایش صورت با کرم

هر روز در زندگی شما متفاوت است و دارای ریتم خاصی با شد. و به همین دلیل است که پوست شما یک رویه منظم زیبایی دارد. شما باید برای آن وقت بگذارید، مخصوصا در صبح ها زمانی که اغلب تحت فشار زمان است. پوست شما در طول روز رطوبت زیادی دارد و از تاثیرات خارجی محافظت می کند.

کرم شب و کرم روز

کرم شب و کرم روز

روش ژاپنی پاکسازی پوست: یک شبکه فوم

زنان ژاپنی به خصوص پاکسازی صورت با فوم را دوست دارند. آن را پاکسازی عمیق و در عین حال ملایم بر روی پوست شما است. این کار چگونه انجام می شود: اول، شبکه خالص مش را با آب خیس کنید. سپس یک محصول پاک کننده را روی آن قرار دهید.

سپس این کار را انجام دهید و آن را از طریق خالص به طور کامل فشار دهید. در حال حاضر فوم باید از طریق مش در شبکه ظاهر شود. فوم حاصل را پاک کنید و صورت خود را کاملا با آن پاک کنید. در حقیقت، شما می توانید یک اثر مشابه با ماسک پاک کننده NIVEA را به دست بیاورید.

مراقبت از چهره شما: پاک کردن و تون کردن

پاک کردن پوست همیشه اولین گام در حالت مراقبت از چهره می باشد. حتی در صبح ها هم همینطور که پوست ما خود را بیش از شب بازسازی می کند. سلولهای پوست مرده همیشه باید کاملا برداشته شوند. تنها پس از آن می توانید عناصر پرورش کرم روزی به کار خود برسند. از یک شیر پاک کننده ملایم با مواد مرطوب کننده مانند شیر نوشیدن با روغن بادام و هیدرانه استفاده کنید.

مرحله دوم پس از تمیز کردن، تونینگ است. برخی از تونر های ملایم روی یک پد پنبه را بریزید. این ردیابی باقی مانده از پاک کننده را برطرف می کند و پوست شما را بعد از کرم شب برای کرم روز آماده می کند. چهره شما در حال حاضر تجدید و تابش، آماده برای کرم روز خود را.

روز شروع شده است: وقت توجه به پوست صورت شما است

هر روز یک چالش برای پوست صورت می باشد. به همین دلیل نیاز به حفاظت و رطوبت زیادی دارد. بیشتر آگاهانه شما روال خود را سازماندهی می کنید، آرام تر و متعادل تر خواهد شد. برای پیدا کردن بهترین کرم روز، شما باید در مورد نوع پوست خود و مناطق پوست صورت خود را در جزئیات می دانم. منطقه اطراف چشم یک مورد واقعا خاص است. پوست در اینجا بسیار نازک است و به شدت تحت تاثیر قرار دادن با چشمک زدن و یا مالش چشم خود را.

و اگر صورت شما خسته و پاره شود چه؟ کاملا ساده: از کرم رنگی استفاده کنید. این دارای رنگدانه های سبک است که با رنگ پوست طبیعی شما منطبق است و رطوبت تازه را ایجاد می کند. آیا در طول روز در خارج از منزل هستید؟ سپس یک کرم روزی با SPF بالا استفاده کنید. این پوست شما را از خورشید محافظت می کند و از پیری ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند.

مرطوب کننده: بستگی به نوع پوست شما دارد

بر خلاک کرم شب که از کرم گوری استفاده میکردید، برای پیدا کردن کرم روز مناسب، باید نوع پوست خود را بدانید. اما این همیشه آسان نیست. پوست هر فرد متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند. با این وجود، پوست را می توان براساس پنج نوع طبقه بندی کرد. پیدا کردن کدام نوع پوست و بهترین کرم روزی برای شما.

پوست انسان دارای ریتم روز و شب است. در طول روز، آن نیاز به حفاظت و رطوبت دارد؛ در شب او نیاز به حمایت از روند طبیعی بازسازی خود دارد. بنابراین کرم های روز و شب باید با یکدیگر کاملا متناسب باشند. از آنجایی که پوست در حال شستن است، برای بازسازی خود در شب، کرم شب مرطوب کننده تر است و به خصوص در مواد فعال فعال است. در مقایسه با کرم روز ، کرم شبانه فاکتور حفاظت از خورشید ندارد. به همین دلیل است که شما نباید از یک کرم روزانه در شب استفاده کنید چون فاکتور حفاظت از خورشید در شب ضروری است. همیشه کرم شبانه خود را به دقت و دقیق به عنوان کرم روز خود اعمال کنید. اطلاعات بیشتر در مورد کرم شب صحیح در اینجا پیدا کنید.

برای پوست بالغ: بهترین کرم روز ضد پیری

هنگامی که شما ۳۰ ساله شوید، اجزای فعال خود پوست مانند کلاژن و اسید هیالورونیک شروع به کاهش می کنند. پوست شما نیز کمتر قادر به حفظ رطوبت به عنوان سال گذشت. در نتیجه پوست شما حجم خود را از دست می دهد. به طور طبیعی، ما نمی توانیم روند پیری را متوقف کنیم، اما بهترین کرم روز ضد چین و چروک می تواند آن را به طور قابل توجهی به تاخیر بیاندازد. جوان و پوست تند چه کسی این را نمی خواهد؟ پوست شما به علت استعداد، تغذیه و شیوه زندگی شما، به سرعت و به سرعت بیشتر خواهد شد. با این حال، مراقبت از پوست خود را با دقت و منظم می تواند علائم پیری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در طول زندگی شما، بیشتر و بیشتر مهم است که پوست خود را با کرم ضد چروک ویژه تحریک کنید. در محصولات Q10 عوامل پوستی مانند Q10 از پوست خود در بازسازی خود حمایت می کنند. فرمول خاصی از عصاره هیالورونیک اسید و ماگنولیا باعث تسریع بازسازی سلول و بازسازی پوست می شود. فقط با استفاده از محصولات ضد پیری شما می توانید با استفاده از آنها در هر منطقه کاری برای مبارزه با چین و چروک انجام دهید. شما می توانید در مورد مراقبت از پوست بالغ در اینجا بیشتر بدانید.

[ مطالب مرتبط با این موضوع ]

به اشتراک بگذارید »
فیسبوک گوگل پلاس توییتر فیس نما کلوب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *